Uw geneesmiddelen en gezondheidsproducten, al 10 jaar ONZE ZORG

2007-2017: het FAGG bestaat tien jaar.

Voor deze speciale gelegenheid bundelde het FAGG enkele verwezenlijkingen van de afgelopen tien jaar en enkele interviews in een jubileummagazine:

- in het Nederlands: "Uw geneesmiddelen en gezondheidsproducten, al 10 jaar ONZE ZORG" (Flipbook - PDF)
 - in het Frans : « Vos médicaments et produits de santé, NOTRE PRÉOCCUPATION depuis 10 ans » (FlipbookPDF)

U kunt, zolang de voorraad strekt, een papieren exemplaar bestellen via comm@fagg.be.

Het jaarverslag 2016 van het FAGG is beschikbaar. Het deel “Onze resultaten in cijfers” rapporteert dit jaar over de belangrijkste cijfers en tendensen van het agentschap voor 2016. U zult dus vooral veelzeggende cijfers ontdekken in een nieuwe visuele stijl. De grafieken en tabellen onthullen u enkel de resultaten van het afgelopen jaar. De verwezenlijkingen die de FAGG-medewerkers in de verf wilden zetten, bundelden we opnieuw in een krant, “Het algemeen FAGGBLAD 2016”.

- in het Nederlands: Het algemeen FAGGBLAD 2016Onze resultaten in cijfers 2016 - Online tevredenheidsbevraging
- in het Frans: Le monde de l’AFMPS 2016Nos résultats en chiffres 2016 - Enquête de satisfaction en ligne
- in het Engels: The FAMHP times 2016Our results in facts and figures 2016 - Online survey

U kunt ook (zolang de voorraad strekt) een papieren exemplaar van dit jaarverslag aanvragen via mail aan comm@fagg.be.

Archief:

2015 2014 2013 2011 2010 2009 2008 2007